Περιπολικά για… κλάματα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Περιπολικά για… κλάματα!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:19 μ.μ.  |  Κυριακή 24 Αυγούστου 2014


Θα κάνει τον σταυρό του όποιος αντικρίσει σε τι κατάσταση βρίσκεται το περιπολικό που χρησιμοποιείται από το αστυνομικό τμήμα της Κ. Αχαΐας. Θα νομίσει κανείς ότι πρόκειται για κάποιο όχημα που ήταν μισοκατεστραμμένο και το επιδιόρθωσαν πρόχειρα κάποιοι προκειμένου να το χρησιμοποιούν. Από φθαρμένα ελαστικά μέχρι και χτυπήματα στο αμάξωμα. Και από θόρυβο μηχανής που προδίδει μηχανικό πρόβλημα έως και σπασμένο φανάρι! Και εννοείται πως διανύουμε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης και περικοπών, όμως αυτή η εικόνα του… ξεχαρβαλώματος παραπέμπει σε… ολοκληρωτική κατάρρευση!
dete.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...