Θα κάνει τον σταυρό του όποιος αντικρίσει σε τι κατάσταση βρίσκεται το περιπολικό που χρησιμοποιείται από το αστυνομικό τμήμα της Κ. Αχαΐας. Θα νομίσει κανείς ότι πρόκειται για κάποιο όχημα που ήταν μισοκατεστραμμένο και το επιδιόρθωσαν πρόχειρα κάποιοι προκειμένου να το χρησιμοποιούν. Από φθαρμένα ελαστικά μέχρι και χτυπήματα στο αμάξωμα. Και από θόρυβο μηχανής που προδίδει μηχανικό πρόβλημα έως και σπασμένο φανάρι! Και εννοείται πως διανύουμε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης και περικοπών, όμως αυτή η εικόνα του… ξεχαρβαλώματος παραπέμπει σε… ολοκληρωτική κατάρρευση!
dete.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...