Αναβολή του ντέρμπι φωτιά Λάρισας- Ολυμπιακού Βόλου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Αναβολή του ντέρμπι φωτιά Λάρισας- Ολυμπιακού Βόλου





Ο αγώνας είχε προγραμματιστεί να γίνει αύριο, αλλά η ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβουλίου Θεσσαλίας, αλλάζει το πρόγραμμα. Ανακοίνωση της ΕΠΟ.


Τη Δευτέρα στις 21:30 θα γίνει τελικά ο αγώνας Λάρισας-Ολυμπιακού Βόλου για το Κύπελλο Ελλάδας. Η αστυνομική διεύθυνση Λάρισας έστειλε αίτημα αναβολής στην ΕΠΟ, καθώς οι δυνάμεις της θα διατεθούν στην αυριανή ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβουλίου.
Η ανακοίνωση της ΕΠΟ

«Mε απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, βάσει του Νόμου 4049/2012 και για λόγους διαφύλαξης της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, αναβλήθηκε ο αγώνας Κυπέλλου Επαγγελματικών Ομάδων ΑΕ Λάρισα-Ολυμπιακός Βόλου 1937, ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί στις 29/8/2014. Με απόφαση της Επιτροπής Κυπέλλου Ελλάδας της ΕΠΟ ο αγώνας ορίστηκε εκ νέου για τη Δευτέρα 1/9/2014 και ώρα 21:30 στο γήπεδο Αλκαζάρ».

thetoc.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook