«Ενισχύεται το νοσοκομείο Μεσολογγίου.Δεν πρόκειται να κλείσει.» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

«Ενισχύεται το νοσοκομείο Μεσολογγίου.Δεν πρόκειται να κλείσει.»

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:18 μ.μ.  |  Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

5
Σήμερα το πρωί στις 9 και μισή στην κεντρική πλατεία Μεσολογγίου στην Πινακοθήκη ο Δήμαρχος Μεσολογγίου κ.Κατσούλης και ο νέος Δήμαρχος κ.Καραπάνος υποδέχτηκαν τον αναπληρωτή υπουργό υγείας και υπεύθυνο για τα νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα μαζί με φορείς της πόλης και τον ενημέρωσαν για την κατάσταση λειτουργίας του νοσοκομείου Μεσολογγίου .

Στην συνέχεια σε σύσκεψη στο νοσοκομείο Μεσολογγίου ο κ.Γρηγοράκος δήλωσε εντυπωσιασμένος απο την παραγωγικότητα του νοσοκομείου Μεσολογγίου οταν ο πρόεδρος των εργαζομένων κ.Τουμαράς του έδειξε στατιστικά της λειτουργίας του νοσοκομείου.

Τόνισε οτι 5 γιατροί μόνιμοι και επικουρικοί έρχονται στο νοσοκομείο οτι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις το αντίθετο μάλιστα θα ενισχυθεί .

Η σύσκεψη συνεχίζεται μέχρι αυτή την ώρα παρουσία φορέων της πόλης και των εργαζομένων του νοσοκομείου.
Ευχάριστα τα νέα για την λειτουργία του νοσοκομείου Μεσολογγίου

1 2 3 4 5
onairnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...