«Όταν έκανα γυμνές φωτογραφίσεις, η μάνα μου ντρεπόταν να πάει στη δουλειά της» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

«Όταν έκανα γυμνές φωτογραφίσεις, η μάνα μου ντρεπόταν να πάει στη δουλειά της»

Κατηγορία CELEBRITIES στις   4:30 π.μ.  |  Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014





Συνέντευξη στο περιοδικό YES και τον Ανδρέα Θεοδώρου παραχώρησε η πάντοτε καυτή Ζέτα Θεοδωροπούλου και προέβη σε πολλές αποκαλύψεις! Μάλιστα αποκάλυψε πως αντιμετώπιζε η μητέρα της τις γυμνές της φωτογραφίσεις!
Μετάνιωσες για τις γυμνές φωτογραφίσεις σου;
Ήταν καλά τα λεφτά, όμως δεν θα ξαναέκανα γυμνό γιατί εξελίσσομαι στη ζωή μου.
Τι έλεγε η μητέρα σου γι' αυτά;
Ντρεπόταν να πάει στην τράπεζα, όπου δουλεύει. Περνούσε από τα περίπτερα και έκλεινε τα μάτια της. Μου είχε απαγορεύσει μάλιστα να πηγαίνω να τη βλέπω στην τράπεζα. Ακόμα και σήμερα όταν της λέω ότι θα πάω, μου λέει να μη φοράω βαθιά ντεκολτέ, αλλά εγώ τις απαντάω πως είμαι chic and sexy.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...