Φεστιβάλ Ολύμπου: Μάριος Φραγκούλης - Έλλη Πασπαλά « aitoloakarnanianet

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Φεστιβάλ Ολύμπου: Μάριος Φραγκούλης - Έλλη Πασπαλά

Μετά από μια επιτυχή περιοδεία στην Αμερική, ο Μάριος Φραγκούλης επιστρέφει στην Ελλάδα για μια σειρά συναυλιών με άρωμα και...
χρώμα Ελληνικό . Το καλοκαίρι ο Μάριος Φραγκούλης  και  η Έλλη Πασπαλά μας ταξιδεύουν στις πιο αγαπημένες μουσικές του Ελληνικού κινηματογράφου με μελωδίες μεγάλων συνθετών που  επένδυσαν μουσικά ταινίες πού όλοι αγαπήσαμε και τραγουδήσαμε.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook