Παναιτωλικός για κλάματα… « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Παναιτωλικός για κλάματα…



Photo-Right: sport24.gr




Συχνά χρησιμοποιείται στο καθημερινό λεξιλόγιο του έντυπου και του ηλεκτρονικού τύπου, η φράση «για γέλια και για κλάματα». Στην περίπτωση του Παναιτωλικού όμως και της εμφάνισής του στην πρεμιέρα με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο, ήταν μόνο για κλάματα… Αν όχι ο χειρότερος εκτός έδρας Παναιτωλικός των τελευταίων δύο χρόνων, τότε σίγουρα ένας από τους χειρότερους.

Ένας Παναιτωλικός που δεν είχε καμία απολύτως σχέση με αυτόν της προετοιμασίας. Ασύνδετος, κουρασμένος, φοβισμένος και χωρίς κανένα πλάνο, ήταν τυχερός που κάτω απ’ τα δοκάρια του σε αυτό το παιχνίδι υπήρχε ο Ράφαελ. Χωρίς καμία αμφιβολία ο MVP των «καναρινιών» στην Κρήτη, που χωρίς αυτόν το σκορ θα είχε πάρει θριαμβευτικές διαστάσεις για τον ΟΦΗ, ακόμα και αν σε κανένα σημείο του παιχνιδιού οι κρητικοί δεν εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους.

Ο «Τίτορμος» αν και μπήκε δυνατά στο πρώτο πεντάλεπτο, θέλοντας να παίξει στα ίσια τον αντίπαλό του στο «Γεντί Κουλέ», όσο πέρναγε η ώρα «ξεφούσκωνε». Με αποτέλεσμα από το 30’ και μετά, μέχρι το τέλος του ημιχρόνου να μην υπάρχει στο γήπεδο. Το δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν διαφορετικό από το πρώτο… Ο Παναιτωλικός ανοίχτηκε λίγο στην αρχή, έκανε το πρώτο του σουτ στον αγώνα στο 50’ (και αυτό από μόνο του δείχνει κάποια πράγματα) αλλά μετά συνέχισε να έχει πτωτική πορεία. Αποκορύφωμα πως από το 70’ και μετά με το ζόρι ποδοσφαιριστής του πέρασε το κέντρο με τη μπάλα στα πόδια του, και κάπου εκεί ο καθένας καταλάβαινε πως, κάποια στιγμή, ο ΟΦΗ θα πετύχαινε το γκολ.

Η ήττα με 1-0 στις καθυστερήσεις, όσο και αν «ξενερώνει» τους φίλους της ομάδας του Αγρινίου με τον τρόπο που ήρθε, ήταν «θεία δίκη» για να ήμαστε και αντικειμενικοί. Από τη μία υπήρχε μία ομάδα που ακόμα και χωρίς να «βγάλει μάτια» με τον τρόπο του παιχνιδιού της έπαιζε ξεκάθαρα για τη νίκη και αυτός ήταν ο ΟΦΗ, ενώ από την άλλη ήταν μία ομάδα που «παρακάλαγε» να σφυρίξει ο Τριτσώνης για να πάμε σπίτια μας. Ομάδα που με το ζόρι έκανε τρία σουτ σε όλο το παιχνίδι, έναντι δεκαέξι των γηπεδούχων, ενώ δεν κατάφερε να κερδίσει ούτε ένα κόρνερ!

Με λίγα λόγια, τα μοναδικά συμπεράσματα που έβγαλε κάποιος βλέποντας αυτόν τον Παναιτωλικό, ήταν πως δεν έχει βάθος στον πάγκο και με την έλλειψη ορισμένων ποδοσφαιριστών δεν βρίσκει τις βοήθειες που θα έπρεπε. Πρέπει να «κλείσει» οπωσδήποτε άλλον ένα επιθετικό μέχρι το τέλος της μεταγραφικής περιόδου, είτε αυτός λέγεται Βασιλείου είτε όχι. Όπως και ότι με τέτοιες εμφανίσεις, όχι απλά δεν μπορεί να έχει ψηλότερες βλέψεις από πέρυσι, αλλά ούτε κατηγορία δεν μένει…




agriniovoice.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook