Έκθεση φωτογραφίας πραγματοποιεί ο Περιβαλλοντικός Πολιτιστικός Σύλλογος Βάρνακα, στις 13 και 14 Αυγούστου, στην πλατεία του Βάρνακα.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ένα ταξίδι στο χρόνο γεμάτο αναμνήσεις. Πάνω από 100 ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την ζωή των κατοίκων.
Μέσα σε ένα πανέμορφο φυσικό τοπίο που παραμένει αναλλοίωτο μέχρι σήμερα, και το οποίο φωτογράφισαν η Βάσω Παππά και ο Βασίλης Πολύζος…
Σας περιμένουμε…»
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!