Δυο σοβαρά προβλήματα ζητούν, όμως, άμεση λύση
Ολοκληρώθηκε η κατασκευή και του δημοτικού σχολείου της Γουριάς και από Σεπτέμβριο θα μπορούν οι μικροί μαθητές να χαρούν ένα υπερσύγχρονο διδακτήριο.
Ο θεμέλιος λίθος του νέου κτιρίου τοποθετήθηκε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο και μέσα σε αυτό το διάστημα το σχολείο ολοκληρώθηκε και παραδίδεται στους μαθητές. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 3,4 εκατ. ευρώ περίπου και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ. Η διοικητική παραλαβή έγινε την περασμένη Δευτέρα από τον αντιδήμαρχο Δημήτρη Κοταντάκη και...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!