Ο Μίτσελ ήταν προβληματισμένος από την απόδοση του Ολυμπιακού και ειδικά μ” αυτήν του πρώτου ημιχρόνου και τόνισε ότι οι τραυματίες θα μείνουν μάλλον έξω για καιρό…
Κληθείς να απαντήσει αν έπαιξαν ρόλο οι τραυματισμοί είπε: «Μέχρι τότε είχαμε τον έλεγχο, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο όμως δεν μου άρεσε καθόλου. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε και σκοράραμε από τα αποδυτήρια».
Για τους τραυματίες είπε: «Όχι δεν γνωρίζω την κατάστασή τους, αλλά ήταν αναγκαστικές οι αλλαγές και μάλλον μένουν εκτός αρκετό καιρό».
www.sentragoal.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...