Οι νεοεκλεγέντες Δημοτικοί Σύμβουλοι, Τοπικοί Σύμβουλοι και Εκπρόσωποι των Κοινοτήτων, έδωσαν τον προβλεπόμενο όρκο στο Ιερό Ευαγγέλιο, πρωτοστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμά.
Ο Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης, ευχήθηκε σε όλους τους νεοεκλεγέντες και ορκισθέντες Δημοτικούς, Τοπικούς Συμβούλους και Εκπροσώπους, «καλή αρχή, να είμαστε καλορίζικοι και να αγωνιζόμαστε για το καλό των δημοτών μας και του τόπου μας» όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ουσιαστικά η καινούργια αρχή θα αναλάβει τα καθήκοντα της από την 1η Σεπτέμβρη.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!