Ορκίστηκε η νέα δημοτική αρχή Ακτίου- Βόνιτσας (φωτό) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ορκίστηκε η νέα δημοτική αρχή Ακτίου- Βόνιτσας (φωτό)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:05 π.μ.  |  Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

IMG_6214Με κάθε λαμπρότητα και επισημότητα έγινε, σήμερα στη Βόνιτσα, η ορκωμοσία του δημάρχου Γιώργου Αποστολάκη και της Νέας Δημοτικής Αρχής Ακτίου Βόνιτσας, που προέκυψε από τις Δημοτικές Εκλογές της 18ης Μαΐου.
Οι νεοεκλεγέντες Δημοτικοί Σύμβουλοι, Τοπικοί Σύμβουλοι και Εκπρόσωποι των Κοινοτήτων, έδωσαν τον προβλεπόμενο όρκο στο Ιερό Ευαγγέλιο, πρωτοστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμά.
Ο Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης, ευχήθηκε σε όλους τους νεοεκλεγέντες και ορκισθέντες Δημοτικούς, Τοπικούς Συμβούλους και Εκπροσώπους, «καλή αρχή, να είμαστε καλορίζικοι και να αγωνιζόμαστε για το καλό των δημοτών μας και του τόπου μας» όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ουσιαστικά η καινούργια αρχή θα αναλάβει τα καθήκοντα της από την 1η Σεπτέμβρη.
IMG_6155IMG_6171IMG_6173IMG_6199IMG_6213IMG_6214IMG_6218IMG_6229IMG_6232
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...