Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρέθηκε ένας 26χρονος την Πέμπτη το πρωί, στο Διδυμότειχο.
Ο άνδρας συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Διδυμοτείχου, διότι, τις πρώτες πρωινές ώρες της ίδιας ημέρας, αποπειράθηκε να διαρρήξει το κυλικείο του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!