Αναγνώστρια ζητάει συγνώμη από τον πατέρα της που δεν ζει πια... « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Αναγνώστρια ζητάει συγνώμη από τον πατέρα της που δεν ζει πια...


Πέρασαν τρία χρόνια από την ημέρα"έφυγες". Τρία χρόνια που δεν πέρασε ημέρα χωρίς να σε σκεφτώ. Μου λείπεις πολύ. Νοιώθω ότι ακούω την φωνή σου κάθε φορά που χρειάζομαι την συμβουλή σου. Συγνώμη για ότι δεν πρόλαβα να σου πω.
Μακάρινα μπορούσα να σε δω έστω για μια στιγμή.Εύχομαι να χαμογελάς εκεί που είσαι. Ένα κομμάτι μου χάθηκε μαζί με σένα. Σαγαπάω μπαμπά.
ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook