Θύελλα συζητήσεων έχει ξεσπάσει στο - γνωστό σε όλους - facebook, από ανάρτηση ενός ανήσυχου συμπολίτη μας για την κατάσταση που επικρατεί στο ιστορικό νησάκι στον κόλπο του Μεσολογγίου, Βασιλάδι.
Η ανάρτηση αφορά στην μετατροπή αυτού του όμορφου μέρους σε σκουπιδότοπο. Σύμφωνα με την διαπίστωση που έκανε ο συμπολίτης μας, κατά την επίσκεψή του στο Βασιλάδι, όλος ο παλιός εξοπλισμός των εγκαταστάσεων του διπλανού ιχθυοτροφείου μεταφέρθηκε και εγκαταλείφθηκε στο ιστορικό νησί...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!