Ηλικιωμένος βούτηξε στο κενό « aitoloakarnanianet

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Ηλικιωμένος βούτηξε στο κενό

Ρέθυμνο: Ηλικιωμένος βούτηξε στο κενό
Τέλος στη ζωή του έδωσε το πρωί της Παρασκευής ένας άνδρας, 82 ετών, στο Ρέθυμνο.

Ο ηλικιωμένος βγήκε στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στην περιοχή της Καλλιθέας, και «βούτηξε» στο κενό.

Ο 82χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, όπου απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αυτόχειρας αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας.

Zougla.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook