Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Real Life, οι αποφάσεις για τα νέα μέλη της εκπομπής έχουν παρθεί οριστικά κι έτσι "έκλεισε" η πρωινή παρέα του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά. Όπως είναι γνωστό, ο Γιώργος Λιανός αποχώρησε με προορισμό την απογευματινή ζώνη του Alpha, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν θα συνεχίσει στο "Πρωινό" η Λάουρα Νάργες...
Η Μαίρη Συνατσάκη, ο Άρης Καβατζίκης και ο Κώστας Δόξας είναι τα νέα μέλη του "Πρωινό" στον ΑΝΤ1, με τη Σάσα Σταμάτη και το Θέμη Γεωργαντά να παραμένουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!