Ληστεία σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ συνέβη πριν από λίγο, καθώς φαίνεται πως ο τζίρος των πρακτορείων λόγω του ενδιαφέροντος που υπήρχε για τα 8 εκ. ευρω που μοίραζε το Τζόκερ «τράβηξε» τους κακοποιούς.
Όπως αναφέρει το seleo.gr, δύο άτομα οπλισμένα με όπλα είσεβαλαν σε πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ και αφαίρεσαν τα χρήματα που υπήρχαν στο ταμείο καθώς και μια ποσότητα λαχείων . Στην συνέχεια ανέβηκαν σε μηχανή κι εξαφανίστηκαν .
Θυμίζουμε ότι ληστεία σε πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ πραγματοποιήθηκε και χθες περίπου αυτή την ώρα στην Παλαιόχωρα της Χαλκιδικης.
Read more: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/487266/thessaloniki-listeia-se-praktoreia-pro-po#ixzz3BLjCGExY
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...