Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιχείρηση απεγκλωβισμού των Ελλήνων από τη Λιβύη με την κωδική ονομασία «ΑΓΗΝΩΡ». Στη φρεγάτα «ΣΑΛΑΜΙΣ» έχουν επιβιβαστεί με ασφάλεια 186 πολίτες και αυτή την ώρα ταξιδεύουν με προορισμό τον Πειραιά, όπου αναμένεται να φτάσουν αύριο το πρωί.
Δείτε το ρεπορτάζ από τη ΝΕΡΙΤ.
enikos
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...