Από την πισίνα στη... εντατική 4χρονο παιδί « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Από την πισίνα στη... εντατική 4χρονο παιδί

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:14 μ.μ.  |  Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Από την πισίνα στη... εντατική 4χρονο παιδί
Διασωληνωμένο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης βρίσκεται από το μεσημέρι της Τετάρτης ένα 4χρονο παιδί, το οποίο κινδύνευσε να πνιγεί ενώ κολυμπούσε σε πισίνα ξενοδοχείου!

Το ανήλικο παιδί σύμφωνα με το cretalive.gr μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, όπου οι γιατροί το διασωλήνωσαν και το μετέφεραν στο νοσοκομείο του Ηρακλείου. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο διαγνωστικός έλεγχος και γι' αυτό δεν υπάρχει σαφής εικόνα για την κατάσταση της υγείας του.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...