Μια 44χρονη γυναίκα με καταγωγή από την Ανδραβίδα Ηλείας έφυγε χθες στις 4 το απόγευμα από το σπίτι της κι έκτοτε τα ίχνη της αγνοούνται. Η γυναίκα σύμφωνα με πληροφορίες άφησε γράμμα στους δικούς της, με το οποίο εξηγεί τους λόγους της φυγής της.
Η αστυνομία έχει κινητοποιηθεί για τον εντοπισμό της.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...