Οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει και το κράτος δεν κάνει τίποτε. Στην φωτογραφία που βλέπετε παρακάτω ένας πατέρας πλήρωσε το ποσό των 10 ευρώ για 4 μπουκαλάκια νερό!!!
Μπήκε σ' ένα μαγαζί στο Καλό Λιβάδι και ο φουκαράς τα έσκασε χοντρά γιατί όπως δηλώνει ο ίδιος στο δίπλα μαγαζί το μικρό μπουκαλάκι το πούλαγαν 5 ευρώ! Αίσχος ρε αλήτες τέτοια εποχή...

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...