Ρομά αφαίρεσαν 350 ευρώ από ανθοπωλείο στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ρομά αφαίρεσαν 350 ευρώ από ανθοπωλείο στο Αγρίνιο

tameiaki
Συνελήφθησαν σήμερα το πρωί δύο γυναίκες Ρομά ηλικίας 17 και 20 ετών για κλοπή σε ανθοπωλείο στο κέντρο του Αγρινίου.

Οι δύο γυναίκες με τη μέθοδο της απασχόλησης αφαίρεσαν χθες το ποσό των 350 ευρώ από ταμείο ανθοπωλείου στην οδό Μπαϊμπά και έπειτα από έρευνες τις αστυνομίας συνελήφθησαν σήμερα το πρωί.
αερασνεςσ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook