Φιλική νίκη με 3-1 για την ΑΕΜ επί του Νέου Θέρμιου Απόλλων « aitoloakarnanianet

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Φιλική νίκη με 3-1 για την ΑΕΜ επί του Νέου Θέρμιου Απόλλων

aem
Φιλική νίκη με 3-1 για την ΑΕΜ απέναντι στην ομάδα του Νέου Θέρμιου Απόλλων το απόγευμα του Σαββάτου στο ΔΑΚ Μεσολογγίου.

Ανώτερη καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού η ομάδα του Μεσολογγίου που δεν απολύθηκε σημαντικά από την επιθετική γραμμή των φιλοξενούμενων.

Το σκορ στο παιχνίδι άνοιξαν στο7΄οι φιλοξενούμενοι από τα έντεκα βήματα με τον Μπρέσιακα, το πέναλτι είχε κερδίσει ο Καρβελάς όταν ανατράπηκε μέσα στην μεγάλη περιοχή από τον Δαλαγιώργο 0-1.

Στο14΄θα έρθει η ισοφάριση για τους γηπεδούχους, ο Γαβρίνας θα βρει στον κενό χώρο τον Γκάτση, αυτός θα κόψη την μπάλα στο ύψος της περιοχής για τον Μιχαλόπουλο που με την σειρά του θα δώσει στον Βαβάτσικο, σουτ του τελευταίου με την μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα του Κούντρα 1-1.

Στο16΄θα είναι η σειρά του Γκάτση να χριστεί σκόρερ, δυνατό σουτ του Βαβάτσικου από το ύψος της μεγάλης περιοχής, ασταθής απόκρουση του Κούντρα με τον Γκάτση να παίρνει το ριμπάουντ και να κάνει το 2-1.

Στο31΄οι γηπεδούχοι θα κερδίσουν πέναλτι σε ανατροπή του Γκάτση, ο Γαβρίνας θα αναλάβει την εκτέλεση και θα κάνει το 3-1.

Οι γηπεδούχοι θα μπορούσαν να έχουν ανεβάσει περισσότερο τον δείκτη του σκορ, αν στο 24΄ με το Βαβάτσικο και στο 40΄ με τον Θεοδωρίδη η μπάλα δεν σταματούσε στα δοκάρια του Κούντρα.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ρυθμός θα πέσει με τον Θόδωρο Λαυράνο να προχωράει σε αλλαγή όλης της ενδεκάδας πλην του τερματοφύλακα, ενώ σε έξι αλλαγές θα προχωρήσει και ο Γιώργος Γιάκος.

Πολύ καλή εμφάνιση και κυκλοφορία της μπάλας στο πρώτο ημίχρονο από τους γηπεδούχους που δείχνουν μέρα με την μέρα συνοχή στο παιχνίδι τους και να βγάζουν στοιχειά στον αγωνιστικό χώρο που ζηταει από τους ποδοσφαιριστές του ο Θόδωρος Λαυράνος.

Καλά στοιχεία και από τους φιλοξενούμενους που έδειξαν ότι η προετοιμασία τους έχει επηρεάσει αρκετά, δεν κλείστηκε στην άμυνα της και προσπάθησε να δημιουργήσει παιχνίδι.

Πολύ θετική η παρουσία των τελευταίων μεταγραφικών αποκτημάτων της ΑΕΜ, με τους Μακρή και Δερβίση να τα πηγαίνουν πολύ καλά, ενώ σταθερή αξία παραμένει η παρουσία του Ντζιμάνη στο χώρο του κέντρου.

Διαιτητές του παιχνιδιού οι κ. Σπυράτος – Κολοσιώνης – Αντωνόπουλος.

ΑΕΜ: (Λαυράνος) Κοντογιώργος, Ζαχαράκης, Δαλαγιώργος, Θεοδωρίδης, Μακρής, Νικολόπουλος, Ντζιμάνης, Βαβάτσικος, Μιχαλόπουλος, Γαβρίνας, Γκάτσης.

Αγωνίστηκαν και οι: Μπαρμπαρούσης, Χατζής, Δερβίσης, Λένης, Αυτζής, Διαμαντόπουλος Χ, Διαμαντόπουλος Γ, Ακρίδας, Ρούσσης, Βαλής, Καβαλλάρης.

ΘΕΡΜΙΟΣ: (Γιάκος) Κούντρας, Ξενάκης, Κοκοτός Ν, Ράπτης, Παπαστέλιος, Κοκοτός Α, Στεργίου, Καλαντζής, Καρβελας, Μπρέσιακας.

Αγωνίστηκαν και οι: Λάμπρος, Μπρόσκα, Κοκόνης, Κώης, Υφαντής,Τριανταφύλλου.

aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook