Παρουσία του υποστράτηγου, διοικητή ΔΙΚΕ Κωνσταντίνου Μανίκα, επισήμων, φίλων και συγγενών έγινε σήμερα το πρωϊ η ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων της 2014 Δ΄ ΕΣΣΟ.
Οι 248 οπλίτες έδωσαν τον καθιερωμένο όρκο πίστης στην πατρίδα, το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους και ακολούθως παρήλασαν καταχειροκροτούμενοι από τους συγγενείς τους. Κατά τη διάρκεια της τελετής πολλοί από τους παραβρισκόμενους δεν μπορούσαν να κρύψουν την συγκίνησή τους, ειδικά γονείς και γιαγιάδες των νεοσυλλέκτων που δεν σταματούσαν να χειροκροτούν και να καμαρώνουν.
Στην τελετή έδωσαν το παρών ο πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως π. Επιφάνειος, ο αντιδήμαρχος Δημ. Καραδήμας, οι νεοεκλεγέντες δημοτικοί σύμβουλοι Β. Κώτση, Γ. Αντύπας, Τ. Σκαρμούτσος, ο αστυνομικός διευθυντής κ. Αγγελόπουλος, ο διοικητής της Πυροσβεστικής Γ. Κοντογιάννης, εκπρόσωποι του Λιμεναρχείου Μεσολογγίου και άλλοι αξιωματικοί των σωμάτων ασφαλείας.
Το Σύνταγμα ετοιμάζεται να υποδεχθεί την σειρά του Σεπτεμβρίου που θα είναι μεγαλύτερη σε αριθμό και εξακολουθεί να αποτελεί πρότυπο κέντρο με άριστες εγκαταστάσεις και εκπαίδευση. Ένας από τους πρωτεργάτες γι’ αυτό είναι και ο πρώην διοικητής Γ. Αντύπας, σήμερα αντιστράτηγος ε.α. που παραβρέθηκε σε ορκωμοσία μετά από 17 χρόνια, από το 1997 που ήταν διοικητής και υποδεχόταν υπουργούς Άμυνας, αρχηγούς ΓΕΕΘΑ κ.λπ. Λόγω και της εντοπιότητας είχε δείξει ιδιαίτερη μέριμνα και ενδιαφέρον ανοίγοντας το Κέντρο στην κοινωνία, εκσυγχρονίζοντας τις εγκαταστάσεις κ.λπ.
Στους ορκισθέντες ευχόμαστε καλή συνέχεια και άμα τη ολοκλήρωση της θητείας να είναι καλοί πολίτες τηρώντας τους όρκους τους.
aixminews
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΕΛΛΙΟΣ| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...