“Έσβησε” 19χρονος σε παραλία της Λευκάδας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

“Έσβησε” 19χρονος σε παραλία της Λευκάδας

στις   10:00 μ.μ.  |  Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Οδυνηρό τέλος είχαν οι διακοπές στη Λευκάδα για τον 19χρονο Π.Ε. ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στην παραλία του Αη Γιάννη χθες το πρωί .
Ο άτυχος νέος είχε έρθει στο νησί για διακοπές με τους γονείς του. Την ώρα που βρισκόταν στην παραλία αισθάνθηκε αδιαθεσία και έχασε τις αισθήσεις του . Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λευκάδας όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν κατέστη δυνατόν να παραμείνει στη ζωή. Πηγές αναφέρουν ότι ο άτυχος νεαρός στο παρελθόν είχε υποβληθεί σε εγχείρηση καρδιάς.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...