Αγρίνιο:13χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Αγρίνιο:13χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

nosokomeio_agrinio_3
Στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκε εκτάκτως χθες ένα 13χρονο αγόρι μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ . Το συμβάν έγινε χθες στις 23:30 στο σπίτι του παιδιού σε χωριό του Δήμου Αμφιλοχίας.Σύμφωνα με πληροφορίες του AERASNEWS συλληφθεί η 40χρονη μητέρα Ρουμανικής καταγωγής για έκθεση ανηλίκου.Η υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αγρινίου ενεργεί την προανάκριση για την υπόθεση.
aerasnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook