Αγρίνιο:13χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Αγρίνιο:13χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:16 μ.μ.  |  Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

nosokomeio_agrinio_3
Στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκε εκτάκτως χθες ένα 13χρονο αγόρι μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ . Το συμβάν έγινε χθες στις 23:30 στο σπίτι του παιδιού σε χωριό του Δήμου Αμφιλοχίας.Σύμφωνα με πληροφορίες του AERASNEWS συλληφθεί η 40χρονη μητέρα Ρουμανικής καταγωγής για έκθεση ανηλίκου.Η υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αγρινίου ενεργεί την προανάκριση για την υπόθεση.
aerasnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...