ΣΟΚ:Δηλητηρίασαν 11 αλόγα στον ποταμό Αχέροντα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

ΣΟΚ:Δηλητηρίασαν 11 αλόγα στον ποταμό Αχέροντα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:40 π.μ.  |  Σάββατο 2 Αυγούστου 2014



Τα δύο είναι νεκρά και τα εννέα βρέθηκαν να είναι ετοιμοθάνατα
Μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα βρέθηκε ιδιοκτήτης τουριστικής επιχείρησης στον ποταμό Αχέροντα στην Γλυκή το πρωί της Παρασκευής, όταν αντίκρισε δύο αλόγα νεκρά και εννέα ακόμη να είναι ετοιμοθάνατα.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα άλογα χρησιμοποιούνταν για περιήγηση στο ποταμό Αχέροντα και δηλητηριάστηκαν τις βράδινες ώρες της Πέμπτης – ξημερώματα Παρασκευής ενώ το ακριβές δηλητήριο αναμένεται να φανερώσουν οι τοξικολογικές εξετάσεις που είναι σε εξέλιξη.

Φως στα ακριβή αίτια του αποτρόπαιου περιστατικού αναμένεται να δώσει και η σχετική έρευνα που διεξάγεται από το Αστυνομικό Τμήμα Παραμυθιάς.

πηγη paramythia-online.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...