Καλοκαιρινές βουτιές, ήλιος, θάλασσα… Η Δούκισσα Νομικού κάνει διακοπές και το απολαμβάνει!
Ανέβασε μάλιστα μία φωτογραφία στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook στην οποία τρώει μία φέτα καρπούζι!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!