Παραιτήθηκε η Όλγα Τρέμη από το Mega « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Παραιτήθηκε η Όλγα Τρέμη από το Mega

Παραιτήθηκε η Όλγα Τρέμη από το Mega Στη θέση της η Σοφία Σαράφογλου

Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες από το Mega η δημοσιογράφος Όλγα Τρέμη υπέβαλε παραίτηση.
Επίσημα το μεγάλο κανάλι δεν έχει επιβεβαιώσει το γεγονός, όμως καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου έχει ξεκαθαρίσει εγγράφως, ότι δεν επιθυμεί να συνεχίσει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου από τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
Η διάδοχος της κ. Τρέμη, στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων φαίνεται να είναι,με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η δημοσιογράφος του πολιτικού ρεπορτάζ, Μαρία Σαράφογλου.
Πηγή: enikos.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook