
Νέα συμβάντα κλοπών με δράστες Ρομά σημειώθηκαν τη νύχτα στο Αγρίνιο. Ένας 36χρονος μετά τα μεσάνυχτα από εξωτερικό...
χώρο Τεχνικού Γραφείου έκλεψε δύο κάμερες και έσπευσε να εξαφανιστεί.
χώρο Τεχνικού Γραφείου έκλεψε δύο κάμερες και έσπευσε να εξαφανιστεί.
Ωστόσο η κλοπή έγινε αντιληπτή καθώς καταγράφηκε από άλλη κάμερα και άμεσα ξεκίνησαν αναζητήσεις για τον εντοπισμό του δράστη με αποτέλεσμα τη σύλληψή του από άνδρες της Ασφάλειας Αγρινίου.
Επίσης, λίγο πριν τις 4.00 τα ξημερώματα συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ΔΙΑΣ και της ΟΠΚΕ τρείς Ρομά ηλικίας , 21, 17 και 16 ετών, οι οποίοι λίγη ώρα πριν με τη μέθοδο της απασχόλησης κατάφεραν και έκλεψαν πορτοφόλι με 500 ευρώ από 29χρονο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!