Mε απ” ευθείας ανάθεση η οποία υπογράφτηκε ο Δήμος Ξηρομέρου προχώρησε στην προμήθεια καυσίμων για να μπορέσουν να κινηθούν τα απορριμματοφόρα στην Δ.Ε. Αλυζίας.
Όλοι οι κάτοικοι έγιναν μάρτυρες το Σαββατοκύριακο, της απαράδεκτης κατάστασης των γεμάτων κάδων σκουπιδιών και γύρω γύρω λόφοι από σκουπίδια.
Xθες Δευτέρα τα σκουπίδια μαζεύτηκαν.
http://mytikaspress.blogspot.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...