H πρώτη προπόνηση στο Καρπενήσι « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

H πρώτη προπόνηση στο Καρπενήσι

sup-panai-proti-karpenisi-2014-15
Η αποστολή του Παναιτωλικού έφτασε το μεσημέρι στο Καρπενήσι και το απόγευμα έκανε την πρώτη της προπόνηση. Περιλάμβανε ασκήσεις νευρομυϊκού συντονισμού – ευλυγισίας και στη συνέχεια ασκήσεις τεχνικής με μπάλα. Ολοκληρώθηκε με ασκήσεις κατοχής μπάλας – τακτική.
Μέρος του προγράμματος ακολούθησε ο Θεοδωρίδης και συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Ο Μύγας αισθάνθηκε ενόχληση στον τετρακέφαλο και αποχώρησε προληπτικά.
Αύριο Τρίτη θα γίνουν δύο προπονήσεις, στις 8.00 το πρωί και στις 6.00 το απόγευμα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook