Οι Αγρινιώτες freestylers Ερτίλ Κονταξίου και Πάνος Καμποσιώρας βρέθηκαν την Παρασκευή στη ΝΕΡΙΤ και στο πλατό της εκπομπής »Επιμένουμε Ελλάδα» διαφημίζοντας το άθλημα και την πόλη του Αγρινίου.
Με τη δεξιοτεχνία τους, απέσπασαν τα θετικά σχόλια των παρουσιαστών!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!