Ακούστηκε κάτι σαν αστραπή και ο κόσμος άρχισε να τρέχει. Ήταν ένα ασημί αυτοκίνητο που εκτός ελέγχου μπήκε σφήνα στην είσοδο του μετρό. Από θαύμα κανείς από τους δεκάδες επιβάτες του μετρό δεν τραυματίστηκε
Κανείς δεν κατάλαβε τι ακριβώς συνέβη. Ο οδηγός της ασημί BMW έχασε τον έλεγχο και το αμάξι βρέθηκε να σέρνεται με το πλάι στη ράμπα εισόδου ενός από τους πλέον κεντρικούς σταθμούς του μετρό στο Λονδίνο.
Πηγή DailyMail
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...