"Η μητέρα μου έφυγε σαν να την έχουν πνίξει" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

"Η μητέρα μου έφυγε σαν να την έχουν πνίξει"

Κατηγορία ΣΟΚ στις   5:45 μ.μ.  |  Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014



"Η μητέρα μου έφυγε σαν να την έχουν πνίξει", τόνισε ο γιος της τετραπληγικής γυναίκας, της οποίας έκοψαν το ρεύμα και πέθανε, αφού έπαυσε η λειτουργία της μηχανικής υποστήριξης.

"Χθες το μεσημέρι κατά τις 15.30 με ενημέρωσε ο αδερφός μου ότι η μητέρα μου βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση", ανέφερε στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο γιος της 56χρονης που πέθανε χθες στα Χανιά. "Τους είδα στο ασθενοφόρο και πήγαιναν στο νοσοκομείο. Όταν έφθασα στο νοσοκομείο, οι γιατροί μου είπαν ότι η μητέρα μου έχει πεθάνει".

"Χάσαμε τη μητέρα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό που είχαμε κάνει", είπε ο γιος της καταγγέλλοντας ότι η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα και δεν ειδοποιήθηκε κανείς. «Η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη από το 2004. Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη και δε μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα", ανέφερε ο γιος της 56χρονης.




news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...