Μήνυση κατέθεσε χθες η Φιλοζωική Αγρινίου κατά ηλικιωμένου γιατί όπως υποστηρίζουν ο ηλικιωμένος "εξαφάνισε" δυο σκυλάκια.
Το περιστατικό σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr έλαβε χώρα στην οδό Γούναρη όπου τα δυο σκυλάκια είχε αναλάβει να τα ταΐζει μέλος της φιλοζωικής. Κάποιοι όμως λένε ότι είδαν τον ηλικιωμένο μαζί με συγγενικό του πρόσωπο να πιάνουν τα σκυλάκια και να τα βάζουν σε ένα τσουβάλι και να αποχωρούν από το σημείο. Από εκείνο το σημείο και μετά η τύχη των σκυλιών αγνοείται. Η φιλοζωική ενημερώθηκε και μέλη της ζήτησαν εξηγήσεις από τον ηλικιωμένο για την τύχη των σκυλιών. Αυτός, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έδωσε πειστικές εξηγήσεις και μετά από κάποιες μέρες η Φιλοζωική σήμερα κατέθεσε μήνυση.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...