Απέφυγε την σύγκρουση με λεωφορείο και κατέληξε στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Απέφυγε την σύγκρουση με λεωφορείο και κατέληξε στο νοσοκομείο



Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό οδηγού δικύκλου σημειώθηκε, απογευματινές ώρες της Τετάρτης και ενώ ο ανωτέρω κατευθυνόταν από Πρέβεζα προς Ηγουμενίτσα.


Συγκεκριμένα, ο 53χρονος οδηγός του εν λόγω δικύκλου το ανέτρεψε προς αποφυγή σύγκρουσης με λεωφορείο, το οποίο οδηγούσε 53χρονος αλλοδαπός.

Αποτέλεσμα της πτώσης ήταν ο τραυματισμός του δικυκλιστή, ο οποίος αρχικά διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας και εν συνεχεία στο γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών για περαιτέρω εξετάσεις.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook