Υποτονική είναι η κίνηση στο κέντρο της Αμφιλοχίας το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου. Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση και χωρίς τη συχνή παρέμβαση της τροχαίας διεξάγεται από το πρωί η κίνηση στον κόμβο της Αμφιλοχίας. Να σημειωθεί ότι τέτοιες μέρες, η δύναμη της τροχαίας Αμφιλοχίας, ενισχύονταν προκειμένου να διευκολυνθεί η διέλευση των οχημάτων. Ίδια γεύση και στην αγορά της πόλης. Αυτή είναι μια χαρακτηριστική εικόνα του πρωτογενούς πλεονάσματος και της ανάπτυξης που έρχεται…
e-maistros.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...