Μεγάλη η επιβάρυνση για τη λιμνοθάλασσα
Μια σειρά προβλημάτων θα δημιουργηθούν από την πώληση των Ελληνικών Αλυκών Α.Ε., εφόσον βέβαια η πρόθεση της κυβέρνησης είναι αυτή.
Επειδή, όμως, οι κινήσεις που γίνονται αφήνουν να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς, ότι το δημόσιο προσανατολίζεται προς αυτή την κατεύθυνση, έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό μια μεγάλη ανησυχία, αφού πρόκειται για κερδοφόρα εταιρεία. Προς το παρόν το υπουργείο Οικονομικών έχει βγάλει στον αέρα προκήρυξη για την υποβολή προσφορών, αναζητώντας έναν τεχνικό σύμβουλο, ο οποίος θα καταθέσει προτάσεις για την καλύτερη αξιοποίηση των Αλυκών. Το σκεπτικό του υπουργείου δεν μπορεί κάποιος να το κατανοήσει, αφού δεν έχει γνωστοποιήσει τις προθέσεις του, από τη στιγμή που η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα και μάλιστα αποδίδει στο Κράτος από φορολογία περίπου 2,5 εκ. ευρώ ετησίως.
Οι υποψίες, ότι πρόθεση είναι η πώληση του 55% των μετοχών που κατέχει το δημόσιο, σχεδόν επιβεβαιώνονται, από την παράγραφο της προκήρυξης που αναφέρει ότι «…ο τεχνικός σύμβουλος σε συνεργασία με το νομικό σύμβουλο του δημοσίου, πρέπει να υποβάλει εισήγηση, σχετικά με τις εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης, έως και του συνόλου των μετοχών κυριότητάς του στην εταιρεία και διατύπωση τεκμηριωμένης γνώμης για τη βέλτιστη πρόταση…». Αυτό σημαίνει ότι το Ελληνικό Δημόσιο θέλει να πουλήσει το ποσοστό του, που θα έχει ως συνέπεια την πλήρη ιδιωτικοποίηση της επιχείρησης. Σήμερα το 55% των μετοχών κατέχει το δημόσιο, το 20% οι δήμοι που έχουν αλυκές, και το 25% η "ΚΑΛΑΣ Α.Ε."...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 10/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!