Επαφές των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στο Αγρίνιο για ΔΕΗ και Υγεία
Μετά την κήρυξη της απεργίας των εργαζομένων στη ΔΕΗ ως παράνομης και καταχρηστικής και την επιστράτευση των απεργών από την κυβέρνηση, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος και Μαρία Τριανταφύλλου, μαζί με τον συντονιστή της Ο.Μ. Αγρινίου κ. Παύλο Ζέρη και τον γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής του κόμματος κ. Θανάση Γαλατά, επισκέφθηκαν το υδροηλεκτρικό φράγμα του Καστρακίου και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον διευθυντή και τους εργαζόμενους της μονάδας.
Όπως αναμένονταν, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από την πολιτική της επιστράτευσης των εργαζομένων που ακολουθεί η κυβέρνηση Σαμαρά, αλλά και την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για Δημοψήφισμα. Και οι δύο βουλευτές τόνισαν πως το θέμα της «μικρής ΔΕΗ» αφορά όλη την κοινωνία και πως η κυβέρνηση Σαμαρά, σήμερα, είναι μειοψηφική και κρύβεται πίσω από το θερινό τμήμα της Βουλής. Υπογράμμισαν, δε, πως οι κ. Σαμαράς και Βενιζέλος προσπαθούν με διαδικασίες «fast track» να περάσουν ένα νομοσχέδιο, που «δίνει στο πιάτο» των ιδιωτικών «μεγασυμφερόντων» τα φιλέτα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, υπονομεύοντας έτσι την παραγωγική ανασυγκρότηση και το μέλλον της χώρας. Από τη μεριά τους, οι εργαζόμενοι μίλησαν για τους τρόπους αντίστασης που πρέπει να ακολουθηθούν, καθώς και για τη λάθος γνώμη που προσπαθούν να διαμορφώσουν, σε ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ.
Πηγή: agrinioculture.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!