Έκοψαν το συναγερμό κι έκλεψαν σαν κύριοι « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Έκοψαν το συναγερμό κι έκλεψαν σαν κύριοι

Πάτρα: Έκοψαν το συναγερμό κι έκλεψαν σαν κύριοι
Μίνι μάρκετ που βρίσκεται στην Αρόη, στην Πάτρα, έβαλαν στο μάτι διαρρήκτες, και ο τρόπος που έδρασαν αποδείχτηκε ιδιαίτερα αποδοτικός.

Τα ξημερώματα κατάφεραν να προσεγγίσουν το κατάστημα, να αφαιρέσουν την κλειδαριά της κεντρικής πόρτας, να απενεργοποιήσουν το συναγερμό και να δράσουν με την ησυχία τους.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες του thebest.gr ο δράστης ή οι δράστες αφαίρεσαν από την ταμειακή, το συρτάρι με τη βραδινή είσπραξη, το ποσό της οποίας δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί, πακέτα τσιγάρα και ποτά.

Η ιδιοκτήτρια όταν έφτασε νωρίς το πρωί στο κατάστημα είδε τι είχε συμβεί, και δεν μπορούσε να πιστέψει ότι οι κινήσεις τους ήταν τόσο αποτελεσματικές.Αντίκρισε την ταμειακή και άλλα πράγματα στο έδαφος, κομμένο συναγερμό και απώλειες από τα ράφια.

ΠΗΓΗ: thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook