Γ. Δένδουλας. «Δεν ζητάμε καρέκλες, ζητάμε πράξεις από τη νέα αρχή…» « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Γ. Δένδουλας. «Δεν ζητάμε καρέκλες, ζητάμε πράξεις από τη νέα αρχή…»

Γ. Δένδουλας. «Δεν ζητάμε καρέκλες, ζητάμε πράξεις από τη νέα αρχή…»

Η ύδρευση, ο βιολογικός, η αποκομιδή των απορριμμάτων, η συντήρηση των γεφυριών, και γενικά η καλή εικόνα του Αιτωλικού είναι τα βασικά ζητούμενα των κατοίκων όπως υπογραμμίζει ο νέος πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Γιώργος Γένδουλας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΑΙΧΜΗ.
Ο κ. Γένδουλας υπογραμμίζει επίσης ότι η σχέση μεταξύ των συμβούλων είναι άριστη και όλοι προσπαθούν για το καλό του τόπου χωρίς διαφωνίες.

Είστε ο νέος πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητα Αιτωλικού. Ποια είναι τα κύρια προβλήματα που θα βάλετε σε προτεραιότητα;
Όπως είναι γνωστό υπάρχουν πέντε βασικά προβλήματα στο Αιτωλικό. Εμείς θα είμαστε ικανοποιημένοι αν λυθούν έστω και μερικά από αυτά. Πρέπει οπωσδήποτε, κάποια από αυτά να βρουν οριστική λύση. Τα σοβαρά θέματα που απασχολούν το Αιτωλικό είναι η ύδρευση, ο βιολογικός καθαρισμός, η αποκομιδή των απορριμμάτων, και εδώ θέλω να τονίσω ότι ο μηχανολογικός εξοπλισμός του πρώην δήμου Αιτωλικού πρέπει να επιστρέψει στη βάση του για να μπορεί να γίνεται η διαδικασία καλύτερα, ώστε να γνωρίζει και ο πρόεδρος τι δυνατότητες έχει.
Είναι ανάγκη να δοθεί βαρύτητα και στον καλλωπισμό της πόλης μας, γιατί ο κόσμος βλέποντας αυτή την εικόνα περνάει και φεύγει και αυτό μας κοστίζει τόσο στην ανάπτυξή μας, όσο και στα μελλοντικά μας σχέδια. Πρέπει να αναδεχθεί ο παραδοσιακός χαρακτήρας και να αναβαθμιστεί η εικόνα του. Θα σας πω το πιο απλό: Το Αιτωλικό πνίγεται από τα χόρτα. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί λίγο τον τελευταίο μήνα με την μεγάλη βοήθεια της εθελοντικής ομάδας που έχει κάνει μια σπουδαία δουλειά. Ήδη έχει καθαρίσει κάποιους χώρους, όπως αυτός στην παράλια, ο Κήπος των Ηρώων κ.λπ. Ο κόσμος δέχθηκε θετικά αυτές τις ενέργειες και βλέπουμε ότι αντιδρά θετικά στα ερεθίσματα, απλά χρειάζεται κάποιος να συντονίζει όλα αυτά. Επίσης τα γεφύρια, είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα, διότι, αν καταρρεύσουν, το Αιτωλικό θα αποκοπεί.
Εμείς όλα αυτά τα θέσαμε υπόψη του νέου δημάρχου και περιμένουμε την ανταπόκρισή του. Πιστεύω ότι ο κ. Καραπάνος θα αντιμετωπίσει ισότιμα όλο το δήμο, πόσο μάλλον το Αιτωλικό, που επιλογή του είναι να μείνει κιόλας εδώ. Άρα τα πράγματα θα τα δει και ως κάτοικος, όχι μόνο ως δήμαρχος, που θα έρχεται βέβαια συνεχώς αντιμέτωπος με τους κατοίκους.

Με τα υπόλοιπα μέλη του Δημ. Συμβουλίου που προέρχονται από το Αιτωλικό, έχετε κάνει συζητήσεις; Πώς είναι η μέχρι τώρα επαφή σας;
Βρισκόμαστε σε καθημερινή βάση και μιλάμε για τα προβλήματα. Όλοι συμφωνούμε για τη σοβαρότητά τους και όλοι έχουμε την ίδια άποψη σε επίπεδο ιεράρχησης. Αυτό που συμβαίνει με όλους μας, είναι ότι ο κόσμος μάς σταματάει στο δρόμο και μάς βάζει προβληματισμούς, ή μάς αναφέρει προβλήματα. Ο κόσμος έχει προσδοκίες από εμάς. Όλα τα μέλη του συμβουλίου, καθημερινά καταγράφουμε προβλήματα.

Άρα παρόλο που προέρχεστε από διαφορετικούς συνδυασμούς ξεκινάτε σαν ομάδα;

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 10/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook