Έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμενε « aitoloakarnanianet

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμενε

Πάτρα: Έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμενε
Βουτιά θανάτου για 70χρονη Πατρινή η οποία βρέθηκε στο κενό από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου της πολυκατοικίας που διέμενε στην Πάτρα. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 12.15 το μεσημέρι, σε πολυκατοικία στη συμβολή των οδών Λευκωσίας και Θράκης.

Τη γυναίκα είδαν οι γείτονές της να κείτεται στον ακάλυπτο του κτηρίου. Άμεσα κατέφθασε στο σημείο η Αστυνομία που διερευνά το περιστατικό. Η γυναίκα σύμφωνα με πληροφορίες έμενε μόνη της στο διαμέρισμα.

thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook