Φωτιά σε τουριστικό λεωφορείο στην εθνική « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Φωτιά σε τουριστικό λεωφορείο στην εθνική

Φωτιά σε τουριστικό λεωφορείο στην εθνική Τρίπολης - Σπάρτης Μάλλον από μηχανική βλάβη
Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Δευτέρας, ενδεχομένως από μηχανική βλάβη, σε τουριστικό λεωφορείο με Αμερικανούς στο 6ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Τρίπολης - Σπάρτης, λίγο πριν από το χωριό Κερασίτσα Τεγέας, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί.

Το τουριστικό λεωφορείο μετέφερε είκοσι δύο Αμερικανούς σπουδαστές με τον συνοδό καθηγητή τους, που πραγματοποιούν πολυήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στην Ελλάδα και ταξίδευαν κάνοντας τον γύρο της Πελοποννήσου με προορισμό τη Σπάρτη.

Το λεωφορείο σταμάτησε στην άκρη της εθνικής οδού και μέχρι να φτάσει η Πυροσβεστική Υπηρεσία, ο οδηγός με πυροσβεστήρα είχε σβήσει τη φωτιά, που προκλήθηκε πιθανότατα από μηχανική βλάβη.

Οι τουρίστες βγήκαν από το λεωφορείο χωρίς να υπάρξει  τραυματισμός και συνέχισαν το ταξίδι τους με άλλο λεωφορείο που έφτασε αργότερα και τους παρέλαβε.

Στο σημείο του συμβάντος, περίπου για τρεις ώρες, ήταν κλειστή η μία λωρίδα της εθνικής οδού και υπήρχε πυροσβεστικό όχημα και τροχονόμος, που ρύθμιζε την κυκλοφορία.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook