Κλέβουν τώρα και τους τουρίστες… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Κλέβουν τώρα και τους τουρίστες…

Κατηγορία ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ στις   11:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Κλέβουν τώρα και τους τουρίστες…

Τους ξένους επισκέπτες έχουν βάλει στο μάτι οι κλέφτες στο Μεσολόγγι και ήδη τις τελευταίες ώρες σημειώθηκαν δυο κλοπές στα αυτοκίνητα ξένων που τα είχαν σταθμεύσει έξω από καταστήματα για να κάνουν τα ψώνια τους.
Στη μια περίπτωση η κλοπή σημειώθηκε έξω από γνωστό σουπερ μάρκετ στο Μεσολόγγι και στη δεύτερη έξω από εστιατόριο στην Εθνική Οδό, όπου είχαν σταματήσει για φαγητό.
Οι κλοπές καταγγέλθηκαν στην αστυνομία, καθώς στη μια περίπτωση κλάπηκε ένα τσαντάκι που περιείχε και τα ταξιδιωτικά έγγραφα των κατόχων του αυτοκινήτου.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...