Κινέζοι χάκερς έσπασαν κωδικούς της αμερικανικής κυβέρνησης « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Κινέζοι χάκερς έσπασαν κωδικούς της αμερικανικής κυβέρνησης

Κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ στις   11:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Κινέζοι χάκερς έσπασαν κωδικούς της αμερικανικής κυβέρνησης Απέκτησαν πρόσβαση τον Μάρτιο σε δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών
Κινέζοι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση τον Μάρτιο σε δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών της αμερικανικής κυβέρνησης που περιείχαν δεδομένα για ομοσπονδιακούς υπαλλήλους, έγραψε χθες η New York Times επικαλούμενη κυβερνητικές πηγές.
Δεν είναι σαφές πόσο είχαν προλάβει να διεισδύσουν στα συστήματα οι χάκερς προτού οι ομοσπονδιακές αρχές εντοπίσουν την παραβίαση και τους μπλοκάρουν από το δίκτυο, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Η επίθεση φαίνεται ότι είχε ως στόχο τους φακέλους των υπαλλήλων που είχαν καταθέσει αίτηση για να αποκτήσουν πρόσβαση σε στοιχεία υψηλής διαβάθμισης, δηλαδή δεκάδες χιλιάδες άτομα.
Αξιωματούχος του υπουργείου Εσωτερικής Ασφαλείας επιβεβαίωσε την επίθεση στην εφημερίδα λέγοντας ότι "αυτή τη στιγμή" το υπουργείο δεν έχει "εντοπίσει κάποια απώλεια αναγνωρίσιμων προσωπικών στοιχείων".
Τα συστήματα της Υπηρεσίας Διαχείρισης Προσωπικού που παραβιάστηκαν περιείχαν πληροφορίες μεταξύ των οποίων και οι επαφές με το εξωτερικό των μελών του προσωπικού που είχαν καταθέσει τις εν λόγω αιτήσεις, πληροφορίες που αφορούσαν την προϋπηρεσία τους και άλλα προσωπικά δεδομένα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...