Από το ένα εμπόδιο στο άλλο πάει η μεταστέγαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας, παρά το γεγονός ότι οι ενέργειες έχουν ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.
Το κτίριο στο οποίο στεγάζονται εδώ και πολλά χρόνια οι αστυνομικές υπηρεσίες στο Μεσολόγγι είναι, χαρακτηρισμένο τοις πάσι ως τραγικό και απαράδεκτο ενώ η κατάσταση ολοένα και γίνεται χειρότερη, καθώς η φθορά του χρόνου αφήνει τα σημάδια της πάνω του. Πλέον δεν παρέχει καμία ασφάλεια στους εργαζόμενους, ούτε την κατάλληλη εξυπηρέτηση στους πολίτες, αφού δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι χώροι για να λειτουργήσουν αξιοπρεπώς όλα τα τμήματα. Η απαράδεκτη εικόνα έχει περιγραφεί πολλές φορές και τόσο η πολιτική όσο και η φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. τη γνωρίζουν πολύ καλά. Όμως οι ενέργειες που γίνονται δεν έχουν αποδώσει μέχρι στιγμής, αφού η αναζήτηση κτιρίου πάντα αποβαίνει άκαρπη, καθώς το ένα εμπόδιο διαδέχεται το άλλο.
Η τελευταία προσπάθεια αφορά στο κτίριο των παλαιών καπναποθηκών που παραχωρήθηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης για την στέγαση της Α.Δ...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!