Απεργούν οι διανομείς των ΕΛΤΑ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Απεργούν οι διανομείς των ΕΛΤΑ

Απεργούν οι διανομείς των ΕΛΤΑ

Την άμεση πρόσληψη εποχικών υπαλλήλων για την εύρυθμη λειτουργία των ταχυδρομείων ζητούν οι διανομείς των ΕΛΤΑ που προχωρούν σήμερα, Τετάρτη, σε 24ωρη απεργία.

Στη σημερινή απεργία δεν συμμετέχει το υπόλοιπο προσωπικό των ΕΛΤΑ. Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, «τα ταχυδρομικά καταστήματα σε όλο το δίκτυο της χώρας θα είναι ανοιχτά και οι εργαζόμενοι θα εξυπηρετούν κανονικά το κοινό».

Υπενθυμίζεται, τέλος, πως το σωματείο εργαζομένων ταχυδρόμων Αθήνας και νομού Αττικής προειδοποιεί την Διοίκηση πως, σε περίπτωση που δεν επιλυθούν τα προβλήματα, θα προχωρήσει σε νέα τετραήμερη απεργία από 11 Αυγούστου έως και 14 Αυγούστου.


imerisia.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook