Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα με το χρέος της ΔΕΥΑΜ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα με το χρέος της ΔΕΥΑΜ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:40 μ.μ.  |  Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα με το χρέος της ΔΕΥΑΜ

Η οικονομική κατάσταση της ΔΕΥΑΜ εξακολουθεί να απασχολεί έντονα την απερχόμενη δημοτική αρχή, αλλά το μεγάλο πρόβλημα θα κληθεί να αντιμετωπίσει η νεοεκλεγείσα.
Εκτός των άλλων οφειλών, υπάρχει και ένα χρέος της τάξης των 2 εκατομμυρίων ευρώ προς τη ΔΕΗ, το οποίο δεν είναι διαχειρίσιμο πλέον και πρέπει να βρεθεί μια λύση. Η ΔΕΥΑΜ προσέφυγε στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, δια της δικηγόρου της Ελένης Διαμαντοπούλου και μέχρι τώρα έχει αποφύγει τις διακοπές ρεύματος στα αντλιοστάσια, που θα είχαν ως συνέπεια την διακοπή υδροδότησης μέσα στο καλοκαίρι. Η ΔΕΥΑΜ είχε κάνει μια παλιότερη ρύθμιση με τη ΔΕΗ για να πληρωθεί αυτό το ποσό σε 36 δόσεις, που τελικά αποδείχθηκε αδύνατον, γι’ αυτό επανήλθε ζητώντας περισσότερες δόσεις. Η ΔΕΗ, σε περίπτωση που δεχθεί έβαλε τον όρο ότι ο δήμος πρέπει να μπει εγγυητής αυτής της συμφωνίας, ώστε αν η ΔΕΥΑΜ δεν καταφέρει να ανταποκριθεί, να αναλάβει ο δήμος.
Το παραπάνω βέβαια είναι πολύ δύσκολο, αφού ο δήμος δεν έχει τέτοια δυνατότητα. Αν τελικά επιτευχθεί η συμφωνία αυτό πρέπει να γίνει...
 
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...